Toimitusehdot

Verkkokauppa

Pointshopping Oy (3017001-9)
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki

www.pointshopping.fi

asiakaspalvelu[at]pointshopping.fi
044 559 3532

Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron lukuun ottamatta yrityksille suunnattua verkkokauppaa, jonka hinnat ilmoitetaan muodossa ALV 0 %. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Ajantasaiset tiedot näistä löytyvät nettisivuiltamme.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksuehdot

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Maksutavat

Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.

Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo 
- Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay - 
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Siirto - Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

    Pankkimaksut
    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

    Luottokorttimaksut
    Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

    Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

    Lasku- ja osamaksupalvelut

    Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP lasku, Collector Bank, ja Jousto. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

    Walley (Collector Bank)
    Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille
    (.pdf)
    Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot
    (.pdf)
    Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot
    (.pdf)
    Lue lisää:
    walley.fi

    Jousto
    Jousto-tuoteseloste
    (.pdf)
    Lue lisää:
    jousto.com

    OP Lasku
    OP Laskun kuluttajaehdot
    (.pdf)
    OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle
    (.pdf)
    Lue lisää:
    op.fi

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Pointshopping Oy
    Hermannin rantatie 2 B
    00580 Helsinki

    0445593532
    asiakaspalvelu@pointshopping.fi
    www.pointshopping.fi
    3017001-9

    Toimitustavat ja -kulut

    Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen varmistamiseksi.

    Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut. Toimitamme tilaukset kuluttajille Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kautta asiakkaan valitsemaan palvelupisteeseen tai suoraan asiakkaan osoitteeseen.

    Tilaukset toimitetaan neutraaleissa paketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä. Lähettäjänä näkyy Pointshopping Oy.


    Asiakas valitsee sopivan toimitustavan (toimitus lähimpään kuljetuspalvelun toimipisteeseen tai suoraan asiakkaan osoitteeseen) täyttäessään tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi.

    Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.

    Toimitusaika

    Tilaukset lähetetään asiakkaalle varastoltamme pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluessa. Viikonlopun tai pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana tai siitä seuraavana arkipäivänä. Yleisinä loma-aikoina, kuten joululoman ja heinäkuun aikana, toimitusajat voivat olla tavallista pidemmät.

    Kun tilaus on lähetetty toimistoltamme, vie sen kuljetus asiakkaalle Postin tai Matkahuollon toimesta tyypillisesti 1-3 arkipäivää ja DB Schenkerin toimesta 2-5 arkipäivää.

    Jos tiedossamme on poikkeavia toimitusaikoja, ilmoitetaan tarkemmat ajat etusivullamme tai suoraan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

    Peruutusoikeus ja palautusehdot

    Terveys- ja hygieniatuotteilla, kuten hiv-kotitestillä, kondomeilla, liukuvoiteilla ja suuseksisuojilla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta sen jälkeen, kun tilaus lähetetty varastoltamme. Myöskään avatuilla pakkauksilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

    Muiden tuotteiden palautus

    Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen. Peruutus tehdään täyttämällä peruutusilmoitus ja palauttamalla tuote alla mainittuun palautusosoitteeseen.

    1. Peruutusilmoitus

    Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja tuote. Peruutusilmoituksen voi tehdä sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen.

    2. Tuotteen palautus

    Tilaamasi tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa alla mainittuun palautusosoitteeseen. Avattu pakkaus tai käytetty tuote ei oikeuta rahojen palautukseen. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

    Liitä kopio peruutusilmoituksesta myös tuotepalautuksen yhteyteen. Liitä mukaan myös nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

    3. Rahojen palautus

    Jos tuotteella on palautusoikeus ja tilauksen peruutus on tehty näiden ehtojen mukaisesti, palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, jos palauttamasi tuote on tähän mennessä saapunut palautusosoitteeseen tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

    Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita näissä ehdoissa mainitun ajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.

    Palautusosoite:

    Pointshopping Oy
    Hermannin rantatie 2 B
    00580 HELSINKI

    Noutamatta jätetty paketti

    Noutamatta jätetty paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetty paketti ei oikeuta rahojen palautukseen.

    Ongelmatilanteet

    Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos tuote tai paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeeseen.


    Tietosuojaseloste

    Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
    Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019

    Rekisterin nimi
    Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri

    Rekisterinpitäjä
    Pointshopping Oy
    Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
    pointshopping[at]pointshopping.fi

    Rekisterinpitäjän edustaja
    toimitusjohtaja Vilma Pietilä
    pointshopping[at]pointshopping.fi

    Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
    Rekisterin tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin, mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.

    Rekisterin sisältämät henkilötiedot
    Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä lomakkeella tilauksen yhteydessä.

    Keille henkilötietoja luovutetaan?
    Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.

    Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
    Tietoja säilytetään yksi vuosi.

    Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
    Asiakastietoja säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen tuhoaminen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.

    Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
    Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa. Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän edustajalle. Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut. Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.

    Lahjakortti