Toimitusehdot
Verkkokauppa
Pointshopping Oy (3017001-9)
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki
www.pointshopping.fi
asiakaspalvelu[at]pointshopping.fi
044 559 3532
Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä
yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät
arvonlisäveron lukuun ottamatta yrityksille suunnattua verkkokauppaa,
jonka hinnat ilmoitetaan muodossa ALV 0 %. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitusehtojen muutoksiin. Ajantasaiset tiedot näistä löytyvät nettisivuiltamme.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksuehdot
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Maksutavat
Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo - Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay - Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Siirto - Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Pankkimaksut
Käytössäsi
on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian,
Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin,
POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan
pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP lasku, Collector Bank, ja Jousto. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Walley (Collector Bank)
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi
Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com
OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki
0445593532
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9
Toimitustavat ja -kulut
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen varmistamiseksi.
Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut.
Toimitamme tilaukset kuluttajille Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kautta asiakkaan valitsemaan palvelupisteeseen tai suoraan asiakkaan osoitteeseen.Tilaukset toimitetaan neutraaleissa paketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä. Lähettäjänä näkyy Pointshopping Oy.
Asiakas
valitsee sopivan toimitustavan (toimitus lähimpään kuljetuspalvelun
toimipisteeseen tai suoraan asiakkaan osoitteeseen) täyttäessään
tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen
sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi.
Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.
Toimitusaika
Tilaukset lähetetään asiakkaalle varastoltamme pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Viikonlopun tai pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana tai siitä seuraavana arkipäivänä. Yleisinä loma-aikoina, kuten joululoman ja heinäkuun aikana, toimitusajat voivat olla tavallista pidemmät.
Kun tilaus on lähetetty toimistoltamme, kuljetusyritys toimittaa sen asiakkaalle. Posti ja Matkahuolto ilmoittavat kuljetusajakseen 1-3 arkipäivää ja DB Schenker 2-5 arkipäivää.
Jos tiedossamme on poikkeavia toimitusaikoja, ilmoitetaan tarkemmat ajat etusivullamme tai suoraan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Huom! Terveys- ja hygieniatuotteilla, kuten hiv-kotitestillä, kondomeilla, liukuvoiteilla ja suuseksisuojilla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta sen jälkeen, kun tilaus lähetetty varastoltamme. Myöskään avatuilla pakkauksilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Noutamatta jätetty paketti
Noutamatta jätetty paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetty paketti ei oikeuta rahojen palautukseen.
Muiden tuotteiden palautus
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen. Peruutus tehdään täyttämällä peruutusilmoitus ja palauttamalla tuote alla mainittuun palautusosoitteeseen.
1. Peruutusilmoitus
Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja tuote. Peruutusilmoituksen voi tehdä sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen.
2. Tuotteen palautus
Tilaamasi tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa alla mainittuun palautusosoitteeseen. Avattu pakkaus tai käytetty tuote ei oikeuta rahojen palautukseen. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Liitä kopio peruutusilmoituksesta myös tuotepalautuksen yhteyteen. Liitä mukaan myös nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
3. Rahojen palautus
Jos tuotteella on palautusoikeus ja tilauksen peruutus on tehty näiden ehtojen mukaisesti, palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14 päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, jos palauttamasi tuote on tähän mennessä saapunut palautusosoitteeseen tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita näissä ehdoissa mainitun ajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.
Palautusosoite:
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 HELSINKI
Ongelmatilanteet
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen. Jos tuote tai paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeeseen.
Tietosuojaseloste
Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019
Rekisterin nimi
Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Rekisterinpitäjä
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
pointshopping[at]pointshopping.fi
Rekisterinpitäjän edustaja
toimitusjohtaja Vilma Pietilä
pointshopping[at]pointshopping.fi
Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin
tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella
asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa
asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös
Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin,
mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.
Rekisterin sisältämät henkilötiedot
Asiakkaan
nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan
rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä
lomakkeella tilauksen yhteydessä.
Keille henkilötietoja luovutetaan?
Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.
Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
Tietoja säilytetään yksi vuosi.
Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
Asiakastietoja
säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan
yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely
täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla
pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen
tuhoaminen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka
luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot
pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään
tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta
ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille
tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen
tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat
palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti
velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin
on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.
Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
Rekisteröidyllä
on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä
koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos
näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa.
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman
aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset
henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän
edustajalle. Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on
kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen
antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut.
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.